Salvaguardia.hu
/

Rólunk

Megbízhatóság, szakmai alkalmasság, kölcsönös bizalom – ez jövőképünk három pillére.

Cégünket a jól megalapozott stratégiai tervezés és vezetés mellett a folyamatos fejlődés és gyarapodás jellemzi. Az egyedi igényeknek is megfelelő, személyre szabott szolgáltatásaink hatékonyságát elégedett megbízóink referenciái is bizonyítják.

Célunk, hogy rugalmasan, gyorsan és hatékonyan tudjunk reagálni megbízóink speciális igényeire is. Cégünknél a felkészült és elkötelezett menedzsmentet folyamatosan továbbképzett és magasan motivált személyi állomány egészíti ki.

Megbízóink elégedettségéhez a széles körű tevékenységi portfoliónk és magas szintű szolgáltatásainkon túl hozzájárul a szolgálati feladatok pontos dokumentálása, a szolgáltatás működésének szabványok szerinti ellenőrzése, a megrendelői igényekre történő gyors reagálás illetve a megbízó érdekeinek törvényes keretek közötti megfelelés, amely erősségek lehetővé teszik, hogy évről évre bizalmat szavaznak partnereink a Salvaguardia Holding Zrt. részére.

Cégünk, a Salvaguardia Holding Zrt. 2011. december 15-én jött létre négy Kft. egyesüléséből.

A Holding továbbra is fenntarja, és végzi a jogelőd cégek által folytatott tevékenységeket.

Salvaguardia Holding Zrt. | 2011 T-Guard team Security Kft. FKI Biztonsági Iroda Kft. IG Security Kft. Bécsi Vigadó Kft.
IRODÁINK ÉS FELSZERELTSÉGÜNK

A cég központja és székhelye Miskolc belső kerületében van. Innen irányítjuk szolgáltatásainkat, továbbá itt található a központi ügyelet és távfelügyeleti központ is.

Miskolci diszpécserközpontunk nem csupán a beérkező segélyhívásokat kezeli, hanem a szolgálatot ellátó őrök és egységek munkáját is ellenőrzi, koordinálja. Rendkívüli esemény bekövetkeztekor a diszpécserközpont közvetlenül a cég ügyeletes területi vezetőjét értesíti.

Szolgálatot teljesítő egységeink felszerelése: mobiltelefon és URH adóvevő (tartalékakkuval és töltővel), elemlámpa, illetve a törvény által engedélyezett gázspray és gumibot. Speciális feladatok ellátásakor a felszerelés lőfegyverrel és őrkutyával egészülhet ki.

0-24 h üzemelő diszpécser és kommunikációs központ URH rendszer a görülékeny kommunikációért 7 jármű a járőr-, pénz- és értékszállítási feladatokhoz
KÉPZETT ÉS ELLENŐRZÖTT MUNKATÁRSAK
Széleskörű
alapképzés

Az egyéni és szervezeti célok egyeztetése mellett kitérünk az emberi agresszió és előítélet természetére, a felelősségvállalás kérdéseire, valamint a kommunikációra és a kulturált érintkezés alapelveire is.

Feladatorientált
szakmai képzés

A feladatok sokszínűek, így képzésünk is az: munkatársaink 20-40 órás tanfolyamokon szereznek területspecifikus ismereteket és gyakorlatot. Ezt telephelyhez kapcsolódó extra képzés egészíti ki.

Rendszeres
ellenőrzés

Többlépcsős ellenőrzési rendszerünk feltárja a működési hibákat, kiszűri a megbízhatatlan munkatársakat. Az ellenőrzések során kiemelt figyelmet fordítunk munkatársaink felszerelésére és megjelenésére is!

Cégünk a Személy-, Vagyonvédelmi és Magánnyomozói Szakmai Kamara tagja

Az őrzés-védelmi valamint a pénz és értékszállítási tevékenységre az ALLIANZ Hungária Biztosító Zrt-nél rendelkezünk
teljes körű felelősségbiztosítással (200M Ft/év illetve 20M Ft/kár)


Név:
E-mail cím:
üzenetküldés
06 20 400 8500
E-mail címünk: svgrt@svgrt.hu Bővebb információk: kapcsolatfelvétel oldal